Efter en ovanligt solig september kom hösten i oktober som ett brev på posten (hmm… det uttrycket kanske inte stämmer längre?). Snart väntar vintern och det är ofantligt många månader till Game of Thrones drar igång igen. Men lite kul ska du väl hinna ha fram tills dess?

Brace yourself

Precis som Arya lär sig fäktas, Sir Davos lär sig läsa och Daenerys lär sig tämja drakar är hösten en perfekt årstid för att lära sig nya saker.

Fyra anledningar till att gå på en workshop:

  1. För att utvecklas i din arbetsroll.
  2. För att få praktiska tips du kan använda direkt.
  3. Få koll på vad branschkollegor har för utmaningar och tips.
  4. För att det är roligt!

Contet Marketing – från strategi till distribution av Spoon Agency, 14 november. 

content that would be great

Björn Owen Glad leder dig in i en värld av engagerande innehåll, lojala kundrelationer, inspirerande historier och innehåll. Han erbjuder en heldags djupdykning i content marketing.

Under denna workshop lär du dig grunderna i content marketing och får praktiska verktyg för att skapa en strategi och komma igång. Med hjälp av aktuella case, de senaste insikterna och beprövade modeller får du verktygen som krävs för att berätta bättre historier, bygga en publik och lyckas med content marketing. Här kan du läsa mer om workshop inom content marketing. 

 

 

Effektiv marknadsföring och annonsering på sociala medier av Semantiko, 14 november. 

is it leads you're looking forRikard Lindholm och Tommy Skålberg driver Semantiko och är experter på SEO, CRO, annonsering på sociala medier och mycket mer. Nu leder de dig som redan är relativt insatt i annonsering online på en heldag med optimering, målgrupps-segmentering, relevans och framtidens annonseringsformer online.

Här kan du läsa mer om workshop inom digital annonsering online. 

 

 

 

Du kan även komplettera workshopsen med att gå på konferensen Aware Digital Marketing Summit dagen efter med talare som SAS, Nordea, Fyndiq, Polisen och Volvo.

Vi hörs,
Johanna